Jeg drar min kos. Siste sjanse for papirutgaven blir ca nå;)

Categories Blogg

Og jeg drar HIT på en deilig ubestemt tid. Jeg reiser avgårde 23 februar.

Aller forlag har lagt ned butikken, så papirutgaven (hard) tar jeg meg av selv. Boken koster kr 250 med frakt. Og hvordan gjør vi det? Du går på innboksen min på FB med adressen din eller på mail: [email protected]

 

 

Baksiden av boka:

Skuespilleren Julie Winge, eksmisbruker og tobarnsmor – skriver uredd og ærlig om sitt tretti år lange lidenskapelige, men turbulente forhold til alkoholen. I boken blottlegger hun nådeløst sine drømmer, forventninger, svakheter og skjebnesvangre feiltrinn. Veien fra hun tok sin første øl som trettenåring til hun tretti år senere ble sendt på avvenning. Julie skriver sårt, men også med humor om det å være alkoholiker og menneske – en kombinasjon som sjelden ender godt. En livsreise som kan være til hjelp og advarsel for alle dem som kjenner noen som er rusmisbruker, det vil si så godt som alle. 

 

Utdrag fra boken kan du lese HER

Men du, hvis du ikke vil sitte på bussen med en bok det er plastret FYLLIK utover hele forsiden, så kan du kjøpe e-boken

HER

Det eneste du blir nødt til å passe på da, er at ingen står og lusker bak ryggen din.

 

Hvis du vil være med på reisen, kan du følge denne bloggen fra bloggssiden min på FB, den er HER. Vil du følge min personlige side er det bare å spørre HER. Twitter ligger HER

4 kommentarer

4 thoughts on “Jeg drar min kos. Siste sjanse for papirutgaven blir ca nå;)

  1. Vaya con dios.Husk å sett lapp på dlren om hvor mr cpt sparrow can finne deg.tar jo seg dårlig ut,om han Shacker up med nabofruen pga du er borte vekk. 😉

  2. Phantomblue: Det kan du ta deg i øret på at jeg skal!!! I min bakgård er det ingen nåde, bare klokkeklar beskjed med det eventuelt balltre;))

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.