Han dro sin kos gitt!

Categories Reise

Tenke seg til! Min kjære dro sin vei! Han tok bagen, satte seg på flyet å reiste til gokk? Heldigvis ser han fin ut bak fra. Hva skal jeg gjøre nå? Gråte store krokodilletårer med blødende hjerte og full kartong? 

Nei, jeg skal vente på noe ut av en annen verden – bokstavelig talt.

 

 

J har reist til Tenerife. Fysj! Dra fra meg til et varmere land, tenker du så generøst. Men det er det beste med reisen! Han har startet reisen vår akkurat nå og vips så er den virkelighet, den har startet. Barna og jeg kommer etter, men ikke til Tenerife. J seiler avgårde over Atlanteren med annet maskulint og hardbarka mannskap om bare noen dager. Vi møter ham derimot i landet Gokk. Billetten er kjøpt og vente-huset leid. For barna og jeg må jo vente på ham i den andre enden. Vi reiser 23 februar og kommer hjem til samme tid som jeg har sagt før. Enellerannangang – og jada, jeg skal rus-relatere reisen for deg.

Hvis du nå sitter med åpen munn og lurer på om det har rabla for meg, eller om jeg har rabla ned i spritflasken, så kan du finne ut av det her:

Da reiser vi faktisk snart… ett eller annet sted…

I det innlegget står det at vi starter reise-festen på Grenada, det er det første som er forandret. Så da tenker jeg at du like godt kan vente å se hvor vi havner. Akkurat som jeg må – ja, jeg vet hvor vi starter da, men det sparer jeg til senere;)

 

Vil du følge reisen så gå inn på FB-siden min HER

5 kommentarer

5 thoughts on “Han dro sin kos gitt!

  1. Så kjempekoselig at du skal på tur 🙂 Jeg skal på tur i vår. Vet ikke helt hvor ennå, men skal dra med ei bloggvenninne, som har blitt en god venn på utsida også 🙂 Ellers har jeg lite planer for reising framover. Men det er moro da 🙂

  2. hehehe.Var det ikke din store kjeft,som fikk ham/dere ut i det da??
    Mener du skrev noe slikt i innlegget ditt,tidligere.
    Tror du kommer til å store kose deg(når du først klarer å forlate grandisen og daytime soap)el hva du bedriver tiden med når du ikke blogger.Du har jo slått fast, at du er sånn semi allergisk mot trening.
    Se det fra den gode siden.Du kan reise rundt å spe på inntrykket de har ,av at alle nordmenn snakker Tor heyerdahl engelsk. 😉

  3. Haha! Ja Phantom! Gjett om dette er min skyld a!
    Ærlig talt så gleder jeg meg veldig. En dag av gangen på det punktet også, på den måten at det er om å gjøre å puste ut og være der man er tror jeg? Ikke tenke fremover og neste sted hele tiden, det blir min utfordring!
    Makan… ned med pulsen;))

  4. Det går nok bare bra ska du se.
    Worst case scenario,er du blir arrestert de første dagene på stranden,pga du er så hvit at du blender flytrafikken.
    Da får du bare pent forklare dem, at her i norge,er vi ikke så bortskjemte når det kommer til dette med sol og sommer.Og at du er der for å ta igjen det tapte 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.