Julie på billigsalg til kr 99;

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Bangerhead

Og Alexia selger meg uten å ha blitt spurt. Helt ufrivillig.

Her er det viktig å skille: i dette innlegget selger vi meg på salg til kr 99, og ikke Alexia. Altså, vi selger f.eks ikke Frognerfitter,  selv om den er veldig bra og har massevis av rus i seg den også. Flere gram. Vi selger FYLLIK.

Eller.. jeg selger FYLLIK til deg i e-bok format for kr 99, fordi det er høst. Stakkars Alexia havner bare i dette innlegget fordi hun var så uheldig å rote seg inn på boklangseringen min.

 

                                                 

 

På dette bilde ser det kanskje ut som om vi kan kjøpes sammen, det er dessverre ikke tilfellle. Ihvertfall ikke foreløpig. Jeg vet ikke en gang om det hadde vært sunt for din mentale helse å kjøpe oss sammen. En besnærende tanke kanskje, dog tidvis farlig. Tilbake til meg:

At jeg i det hele tatt kan kjøpes, var litt forbi mine egne fantasier den gangen jeg svømte nederst i rødvinskartongen.  Men det kan jeg altså, billig og helt uten kartonger.

Jeg burde kanskje skrive: “Fort deg før det blir utsolgt!”, men jeg tror ikke e-bøker har et begrenset lager. Derimot er prisen på kr 99 forferdelig og ekstremt begrenset! Fort deg noe innmari og trykk på denne linken før hele verden raser sammen:

 

                                                 blank book isolated. bookcover with clipping path - insert your own design. 3D render; Shutterstock ID 233231413; PO: purchase_order4; Job: job1; Client: client2; Other: other3

 

I og med at vi allikevel er i gang med reklame, så kan vi jo dra en ekte Sophie Elise i samme slengen. Skal vi se:

Jo eldre man blir, jo verre er det å leve. Det blir grusomt uten eye-pads. Alle problemer kan løse seg hvis du bare kjøper denne fantastiske ansiktsmasken. Regninger fordufter og verden blir like rosa som innpakningen. Dette produktet er alt for dyrt, men kan derfor selvfølgelig løse verdensfreden. Jeg venter selv på at postmannen skal levere mirakelet på døra til uken, og regner med at Angelina Jolie vil krabbe for mine føtter i etterkant av desperat bruk:

(NB! Hvis du ikke kjøper dette tullet som jeg selv allerede har gått på, må du scrolle opp igjen for å kjøpe boken FYLLIK. Ikke Frognefitter selv om den er bra, men Fyllik!)

 

  

 

Tusen takk for hjelpen Alexia!

 

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Julie på billigsalg til kr 99;

  1. Det var da underlig, og en smule pussig at en kan få kjøpt både frognerfitter og fyllikk for 99,- kroner. Som den frisinnede mann jeg er, virker dette nesten umulig å ikke slå til på. Med alt jeg har av potens! Det er jo fantastisk i forhold til Rema 1000 sitt reklametilbud om middag til under 100 lappen. Nei dæven steike, dette går jeg for!!! Men som alle kunder med en viss moral, må jeg bare tenke meg om litt først…er det riktig av meg å gjøre det? Og vil det gå utover noen? Nei, nå har jeg bestemt meg. Jeg tar kontakt med fyllikene og frognerfittene direkte, så får i hvert fall ikke halliken noe!!! Ha en fortsatt god kveld 😎!

  2. Ja Lasse, dette er jo egentlig helt fantastisk nå som vi lever i en verden av alt-i-ett.
    Hvorfor skal man nøye seg med å ha kredittkortet i telefonen, smarthus og eget helikopter når man kan få to bøker fulle av rus inn på iBooks via et klikk eller to?!
    Når du da at på til kan lese dem med eye-pads fra Shiseido til en månedslønn, så kan jaggu druene fra Kiwi bli liggende.
    Det kan ikke bli mer riktig… tror jeg….

  3. Yess! Endelig er boka di trygt lastet ned til min mobil! Og herregud som jeg angrer på at jeg ikke gikk bort til deg i går i min onkels bisettelse fra Nesodden kirke og fortalte deg hvor mye jeg liker bloggen din og deg og hvor flott jeg syns det er at du er en litt anderledes stemme når det gjelder håndtering av avhengighet og medavhengighet. (Jeg er Bentes niese, hun er mitt absolutt favorittmenneske her i verden, jeg var 10 år da hun giftet seg med Rolf, han var raus og inkluderende og litt skummel fordi han var så direkte og kompromissløs). Men man lærer jo så lenge man lever, og jeg håper at jeg ved en senere anledning driter i at jeg blir litt strastruck og sjenert og bare trår til og tør å si til folk at jeg syns de er flotte og gjør en god jobb, uansett hva de heter og hvor mye de har vært på scenen/tv/blogg. Sender den klemmen jeg ikke fikk gitt deg i går og gleder meg til bok <3

  4. For en nydelig kommentar Gjertrud, tusen takk!

    Jeg skjønner akkurat hva du mener! Jeg tør ikke å gå bort til folk selv, og skulle ønske jeg var flinkere til det. Hva annet en glad blir man for en hyggelig henvendelse?! Jeg tror alle trenger det, så tusen takk for påminnelsen også!

    Det var mange tanker og minner som gikk gjennom hode på begravelsen til Rolf i går. Det var så fint at Ragnhild og Anne-Marthe tok oss gjennom og minnet oss på alle de finurlige sidene hans <3
    Virkelig tusen takk igjen Gjertrud og ha en topp kveld:)))

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.