Få FYLLIK signert

Categories Blogg

Den praktiske delen av hjernen min har tydeligvis størkna i det siste. Etter mange forespørsler om signerte bøker har jeg blitt sittende å tenke: Jammen? Jeg er jo ikke en butikk?  Hvorfor er jeg ikke det da, tenkte jeg videre – det kan jo ikke være så vanskelig? Og det var det ikke. Så nå er jeg en butikk. Ferdig.

For å få kjøpt FYLLIK signert kontakter meg på [email protected] evt melder meg på FB (privat) eller FB (bloggside) . Bor vi i nærheten av hverandre ordener vi alt på en glimrende måte oss i mellom. Bor vi langt unna hverandre, finnes det alltids ett postkontor. Skal det frem før jul, er postens frist til utsendelse 16 desember.

 

Vil du lese noen tekstbiter fra boka klikk HER

Uten signatur er boken å finne i alle nettbokhandler

Ha en fabelaktig dag!

 

 

Har du spørsmål om både det ene og det andre, er du også velkommen til å kontakte meg. 

 

IG-Julie

 

#fyllik #familieogbarn #helse

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Få FYLLIK signert

  1. Trenger jeg ikke…
    Fikk den signert og levert rett i hånda jeg. Pluss en klem <3
    Fantastisk bok du har skrevet Julie.
    Den er lett å lese, lett å forstå.
    Rett og slett rå.....

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.