Vær så vennlig a, slutt å “manifester”

Categories Blogg, Tilbake Til Livet

Skal du virkelig manifestere noe som helst, må du se for deg veien dit, ikke målet.

Uansett om det er:

  • Et slott i Italia
  • Forfremmelse på jobben
  • Et bedre forhold til familien
  • Ny kjæreste
  • Frihet til å reise når du vil
  • Økonomisk frihet
  • Eller frihet fra rus

Whatever. Tenk litt nå. NEI! Ikke les videre enda. Stopp opp i to sekunder og se på listen over, eller tenk på noe annet du drømmer om.

Stoppet du litt opp å tenkte? Næmmen så gjør det da!

Sånn ja.

Du ser for deg resultatet. Hele tiden. Ser du det?

Resultatet av drømmene og målene dine er alt for store i forhold til der du er nå (joda, de er det – hvis du tør å se den store drømmen din).

Ta for eksempel slottet i Italia (eller det som er nærmest for deg). Det er et alt for dyrt mål! Og ikke minst alt for stort for situasjonen du er i nå. Uansett om det er på grunn av små barn, store barn, jobben, trygden, svigermor eller tante Olga.

 

Men det er klart du kan manifestere

Hvis du manifesterer veien til målet og hva det vil koste deg av innsats.

Veien du.

Hva skal til for at du skal nå drømmene dine uansett hva de er?

Hva koster det deg nå?

Hva må du gjøre I DAG for å få rævva i gir mot målet?

I dag er det bare en bitteliten ting.

Hva er det?

Du! Stopp å tenk litt igjen. Hva er din lille handling akkurat i dag?

Del i kommentarfeltet under her. Da har du gjort to ting:

  1. Du har skrevet det høyt for deg selv.
  2. Du gir til andre som leser det.

Alle mål i livet starter med en enkel ting: Å gi videre.

Ta mitt mål i dag. Det er enkelt. Det er å skrive her til deg fordi det tross alt er en del av jobben min. For å drive Tilbake Til Livet så må jeg fortelle deg om det, og det koster. Det koster mot og det koster innsats.

For å være ærlig så gadd jeg egentlig ikke å skrive i dag, men gjør jeg ikke det jeg skal, så skjer det ingenting.

Få lese fra deg, hvilken lille ting skal du gjøre i dag på veien til resten av ditt liv?

Sånn ja! Nå manifesterer vi. Du og jeg sammen.

Derimot – er det rus i livet ditt, glem hele greia.

Husket du? Kjenn på det. Kjenn på jernteppet foran deg. Det stenger for alt uansett årsak.

Autopiloten er skrudd på for lenge siden. Du gjør det du skal, men ikke mer. Snart gjør du ikke det du skal heller, vet du hvorfor?

Fordi du manifesterer feil

Du ser for deg sluttresultatet:

  • Skal jeg lizzm aldri drikke mer da?
  • Hva med vennene mine?
  • Tenk om jeg blir kjedelig?
  • Tenk om DET blir kjedelig.

Vel, det finner du aldri ut av hvis du ikke begynner på begynnelsen: å se hva som skal til. Enkelt og greit.

Det er hva jeg skal gjøre for deg nå, vise deg hva som skal til her >>>>

Gir du ikke det en sjans så glem det. Glem hele manifesteringa. Glem i grunn å gå videre i livet.

Jernteppet.

MEN: Du kan, jeg kan, vi kan og “de”kan.

Det koster. Det koster en enkel ting, Action.

Uten å gå til handling skjer det ingenting, men det vet du jo.

Hvilken lille ting skal du gjøre for deg i dag?

 

 

 

 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Vær så vennlig a, slutt å “manifester”

  1. Skulle ta denne oftere, uansett hvor jeg er i livet, så takk for påminnelsen, trengte faktisk denne i dag, også… STOPPE OPP!
    Jeg har oppfylt mange drømmer, den aller viktigste, å bli edru, har gjort det mulig å oppnå flere mål, hårete mål – drømmer oppfylt som eget hus med stor hage. En drøm gjenstår, å anskaffe høner. Men tilbake til i dag, for jeg går på autopilot, og selv om jeg er edru på sjuende året, trenger jeg å stoppe opp, endre retning og gjøre noe nytt hver dag. Skjedde dessverre ikke, eller jeg pusser opp huset, og det er jo ikke noe jeg vanligvis gjør, bare de siste 2 månedene. Jeg skulle tatt en pause, det er det jeg skulle gjort, ringt en venn for eksempel, for nå går jeg i bane, stresser, og det er ikke bra. Forskjellen nå, fra tidlig tilfriskning, er at jeg kjenner faren og vet hvor verktøyet er, men ikke nok med det, jeg tar de i bruk før jeg kjører meg helt tom, for det er dumdristig. Lek med livet, og det gjør jeg ikke mer… Like vel, takk for denne, så ble det en ekstra pause og gjennomgang av rutiner. Skynde meg sagte. En ting av gangen, og det viktigste:EN DAG AV GANGEN! Eller det aller viktigste er det viktigste første, nemlig edruskapen. For glemmer jeg det, forsvinner den, og alt jeg har i livet…

    1. Ja, jeg opplever at den ugjennomtenkte tanken dukker opp ofte hos meg hvis jeg gjør ting som er fremtidsrettet og har store visjoner.
      Som å pusse opp familiestedet på Azorene eller bare flytte her i Norge.
      “Skal jeg virkelig aldri drikke på den fine terassen?”

      Da må jeg ta noen sekunder og tenke meg godt om så jeg virkelig tror på det igjen:
      “Joda Julie, du kan så absolutt drikke når du vil, men du kan jo hoppe over det i dag”,

      Jeg synes det er godt at disse verktøyene ikke blir ferdig utlært. De tar oss videre til andre tankesett enn bare edruskap og samtidig holder oss borte fra drinken.

      Et veldig bra Kinderegg!😂🥰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.