Jeg har så lyst til å podde med deg!

Categories Blogg, Tilbake Til Livet

Jeg vet at du finnes der ute, og til du kommer, blir jeg sittende her klar å vente med mic og øreklokker.

Jeg skal ta deg gjennom alt med trygg hånd, fra dag en til du får det bedre uten glasset du er lei av. Jeg skal holde deg i hånden i ett helt år og all denne hjelpen skal du få gratis. Vi skal legge alt ut på podcast, på insta, FB og YouTube.

På den måten hjelper du andre med din reise mens jeg hjelper deg.

 

Dette er hvem du er:

Du drikker for mye og har fått mer enn nok, men du vet ikke hvor du skal snu deg for å få hjelp.

En ting som er sikkert er du er smart nok til å skjønne at du må ta i mot hjelp fra en som har gått veien før deg.

I dette tilfellet, meg.

Du er naturlig åpen, for vi skal tross alt podde hele reisen. Du har selvironi og humor. Neida, humor betyr ikke at du må være morsom hele tiden, det betyr bare at du har glimt i øyet og et håpefullt blikk på livet.

Du har ikke sluttet å drikke enda, for vi skal ta det sammen fra dag 1. Men du er klar og du vil.

På denne reisen vi skal ta sammen, får du selvfølgelig gratis tilgang til alt som skjer i Tilbake Til Livet og du skal få slippe å tenke selv. Jeg har både hånden og ryggen din hele veien.

Dette er meg:

Jeg er alkoholiker og har vært edru siden 21 oktober 2013. Jeg er skaper av Tilbake Til Livet som jeg har drevet de siste seks årene og hjulpet godt over 1000 mennesker den samme veien som jeg skal hjelpe deg nå.

Det vil si at jeg kan veldig mye om både mennesker og denne utfordringen vi to skal løse sammen for deg. Jeg er helt trygg på at jeg kan ta deg hele veien på grunnlag av ett eneste kriterium:

Du har fått mer enn nok. Du vil det selv. Du er naturlig åpen fra før.

I Tilbake Til Livet skjer alt på nett, der er alle helt anonyme, noe du ikke skal være. Vi skal tross alt podde det;)

Geografisk sett kan du komme fra hvor som helst i Norge. Du og jeg møtes mest på Zoom når vi tar opp episoder. Du skal selvfølgelig få hjelp av meg utenom disse episodene også. Podcasten blir bare garnityren.

 

Du kan kontakte meg på 4 forskjellige måter, og alt du trenger å skrive er:

“Hei Julie, jeg heter det og det og jeg vil podde med deg!”

Skriv det på:

Sms: 993 44 741

Mail: [email protected]

Melding på instagram: julie.winge

Melding på FB: Julie Winge TTL

Bruk en av de og vi snakkes. Blir det oss to skal vi også klargjøre dette med familien din.

Jeg håper virkelig dette innlegget når deg, for du og jeg skal få en utrolig spennende, tett og fin reise sammen.

 

Til deg dette ikke gjelder, hopp inn i FB-gruppa vår her, så du kan følge med på alt som skjer.

Denne FB-gruppa er ikke til rusavhengige, den er til alle som er interessert.

 

.

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.