Om Julie

Categories OM

Hei her er jeg, Julie:

Hei, Julie her:)

Jeg driver denne bloggen, men vet du hva?

Dette er ikke hovedgeskjeften min. Denne bloggen er egenlig et koselig lite sidespor, men jeg elsker å skrive, så et sidespor er vel en underdrivelse.

Til daglig driver jeg:

Rusbehandling på nett i Tilbake Til Livet. Under her kan du rolig, anonymt og i fred, se ordentlig hva det dreier seg om:

 

For å snu hele tankegangen må vi virkelig sende hjernen på bootcamp, og i Tilbake Til Livet sender du hjernen din til meg. Jeg tar deg gjennom hele prosessen med verktøyene som skal til.

Viktigst av alt:

  • Det foregår 100% anonymt inne i min nettside
  • Du er med i TTL uten krav til edruskap
  • Alt skjer i ditt tempo uten press, mas og kjas
  • Du mister ikke lappen. Jeg er ruscoach, ikke helsepersonell

 

I Tilbake Til Livet’s nettside finner du både kontaktinfo og informasjon om hvordan det funger på nett og evt helt uten kontakt hvis du vil være helt i fred.
Her finner du informasjon om oss i Tilbake Til Livet

 

 

 


[email protected]

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.