Litt rødt i kaffekoppen er bare digg

Categories Se hva som skjer
Du klarer det. Du klarer det ikke. Så klarer du det igjen

Du kan bare ikke fatte og begripe hvorfor det skal gå så galt noen ganger? Spesielt de dagene du virkelig scannet følelsene på vei til polet.

Alt var jo fint på vei dit?!

Og så – allikevel gikk det som det gikk den kvelden.

Neida! Jeg vet det – jeg vet at det ikke skjer så ofte, men vet du hva jeg også vet?

Jeg vet veldig godt hvorfor det er sånn og hvorfor det blir sånn. Joda! Jeg vet det når det kommer til deg også.

Denne utfordringen gjør oss likere enn du tror. Jeg vet til og med at du ikke tror på det, og det skal vi gjøre noe med akkurat nå. Det å vite på ordentlig (ikke det du tror du vet, som jeg også trodde jeg visste), vil gi deg enormt med lettelse uansett om du skal bøtte nedpå i noen år til eller ikke.

Dette er hva du og jeg skal gjøre nå:

 

Er du med?

Snik deg inn gratis og i fred. Du er helt anonym, og når du har sett dette kommer skuldrene dine til å senke seg mange hakk.

Jeg vet mer jeg. Jeg vet at du føler deg alene om dette uansett hva jeg eller noen andre sier til deg. Det eneste du kan gjøre med det, er å faktisk gjøre noe med akkurat den følelsen.

Du skjønner. denne mildt sagt uforutsigbare utfordringen vår = handling. Rus i enhver form, uansett middel, mengde, hyppighet og bouqet = handling.

Slipp opp frykten litt, det er bare frykt, og join meg på dette nett foredraget. Join meg uten at noen vet at du er der. Det ønsker jeg virkelig for deg nå.

 Her er invitasjonen din:


Ruscoach: [email protected]

1 kommentar

1 thought on “Litt rødt i kaffekoppen er bare digg

  1. kjem aldri til å angre på at eg ble kjent med TTL, rett å slett reddet mittliv:) selv omdagene går som en karusell nå, et par timer ok, så pang rett ut på sofaen. men klamrer meg fast, å SKAL greie d, men uten felleskapet å dg julie, hadde det aldri godt. Mvh din venn for livet Stig P

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.