Charter-Svein drakk en kasse om dagen

Categories Tilbake Til Livet

Historien bak:

 

Hvis Svein kan så kan jeg også!

Utbrøt en entusiastisk dame og begynte i Tilbake Til Livet. Og hun kan, som jeg kan og som du kan.

Så hva var det da? Hva var det som stoppet henne, stoppet Svein eller for den saks skyld meg selv i så mange år? Skal vi ta det helt enkelt?

For det er egentlig ganske enkelt. Vi stoppes av at vi overhode ikke er interessert i å slutte. Vi vil bare en ting – slippe å slutte. Vi vil slippe konsekvensene det gir. Vi vil slippe å gjøre det vi gjorde i går igjen, og vi vil slippe tanken på hva andre tenker. 

Derfor tar det årevis før vi kryper til korset hvis vi i det hele tatt gjør det. Vi har trappet ned hele livet. Ikke for å slutte, men for og slippe alle konsekvensene. Vi har trappet ned siden første gang det gikk galt.

Neida! Ikke trappet ned sånn som du tenker nå, men på den andre måten:

Vi har lovet oss selv at det ikke skal skje igjen – det vi gjorde forrige gang. Vi har til og med fått drøssevis av beviser for at det går an – det går jo bra nok av ganger!

Til det smeller igjen. Og igjen … og igjen … og igjen …

Kanskje Einstein tenkte på oss da han kom med utsagnet sitt? For en ting er sikkert:

Definisjonen på galskap er:
Å gjøre det samme om og om igjen, og forvente et helt annet resultat

Heldigvis for oss i Tilbake Til Livet hoppet Svein rett i det 2 september og forandret sin definisjon sammen med oss, for er det en ting som er helt sikkert, så er det at denne mannen gir en helt egen dimensjon i delinger. Han gir, og han gir ekte. 3 ganger i uken stødig og fast møter du opp på sendinger i TTL Svein. Det er helt utrolig og jeg vet at jeg har med meg alle medlemmene når jeg sier:

Tusen takk for at du er deg Svein!

(Neste tirsdag får du se alt om hvordan Svein har det nå)

 


Ruscoach: [email protected]

1 kommentar

1 thought on “Charter-Svein drakk en kasse om dagen

  1. Så fantastisk og høre hvordan Svein forklarer følelser på en veldig lettfattelig måte.
    Topp sending av dere begge 🥰❣

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.