Barna merket heldigvis ingenting

Categories Tilbake Til Livet

FØLG BLOGGEN HER

Personlighetsforandring

Jeg har fått mange fine svar om hva folk tenker når de hører ordet “personlighetsforandring”. Svarene handler om endring, håp og fremdrift. Tusen takk!

Det var en ny vri for meg som jobber med rus.

Hva er personlighetsforandring i den sammenhengen:

 


 

Jeg tror jeg var helt stille? De merket sikkert ingenting. Den siste delen av kvelden er svart.

De pleier å sovne med en gang?

Det gikk sikkert bra …

Jeg orker ikke tenke, jeg må bare sove litt til. Det går ikke. Små glimt dukker opp som rasende djevler i hodet. Jeg husker – litt. Les videre her:

 

 

 

Her ser du hva som skjer i Tilbake Til Livet:


Ruscoach: [email protected]

2 kommentarer

2 thoughts on “Barna merket heldigvis ingenting

  1. Jeg er bare innom for å ønske deg en fin dag Julie. Jeg skal også lage meg en fin en 🙂 Jeg har hørt hele videoen. Rart hvor fengende det er å høre på deg, også for meg som overhode ikke drikker. Jeg er ikke “avholds”, ble bare så innmari lei, etter mye festing i 20-årene. Likte ikke smaken, men likte rusen. Så likte jeg ikke rusen mer, følte ofte ting ble DUMT. Så da sluttet jeg rett og slett. Man MÅ ikke drikke på fest. Jeg er nok ikke så himla ekstrovert som jeg har trodd en periode. Liker meg nok bedre med få folk av gangen. Men jeg KAN være med flere, og også uten alkohol. Det krever bare litt mer innsats for å kose seg 😀 Man velger livet sitt. Jeg koser meg med å være MEG, og trenger ikke denne personlighetsforandringen du beskriver. Jeg vil at folk skal møte MEG når man er i sosiale settinger, for det er den varianten jeg liker best 😉 Ha en fin dag 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.