En morgen på vei til Retretten

Categories Blogg

God morgen fra Nesoddbåten!

På vei til ANTA-kurs på Stiftelsen Retretten eller: hvainnihulestegranskaugenerdetsomforegårihjernenevåre?!

Som sagt: edruskap = deling med andre i samme situasjon og ikke mins: KUNNSKAP!

 

 

 

DAG 1 – uke 2

Ja, uke to. Jeg rakk ikke den første uken på denne runden, men det er nettopp det som er saken. Vi Rusavhengige trenger å bli møtt med enorm takhøyde og på Retretten får man nettopp det, takhøyde, møte med andre og kunnskap.

Selvfølgelig anbefaler jeg å ta hele kurset uten stopp, men kan man ikke det, så kan man gå allikevel, så lenge du er avhengig av noe er du velkommen og uten en rød krone i lomma (red anm. rødt øre i gamle gamle dager)

Planen min for denne runden er å dele leksene mine med dere – nærmere sagt selvransakelsen. Vi får se om jeg får det til, det er visse ting jeg må utelate, de tingene som kan gå ut over andre – jeg driver ikke med sånt, uansett hvor sensasjonelt det hadde blitt.

 

 

LEKSEBOKA TIL RITA

 

Ha en snasen dag så lenge, lekser kommer etterpå… gurimalla;)

Og nuh er leksene ferdiggjort HER

4 kommentarer

4 thoughts on “En morgen på vei til Retretten

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.