Søknad om fritak

Categories Blogg

Egentlig kunne jeg tenke meg å stappe i meg en haug med piller i dag. Jeg er jo ikke avhengig av piller, så det går vel bra? Neida – det gjør ikke det, og jeg holder meg langt unna pilleglasset. Enkelt – jeg har ikke piller.

Jeg er syk. Det er ikke verre enn det. Sist gang jeg ble borte fra denne portalen (jeg hater å si Blogg) ble folk bekymret. Ikke så rart – jeg hadde også blitt redd for at jeg hadde drukket hvis jeg plutselig, ut av det blå, forsvant. Klart det!

Så, det kan hende at jeg blir borte i dag, kanskje i morgen også? Kanskje ikke. Jeg vet ikke, for jeg har aldri vært syk før, ikke siden jeg var liten. Jeg har drukket bort alt. Så jeg vet ikke hva slags sykdom jeg har, men jeg tror det er influensa. Ingenting å henge seg opp i, rent bortsett fra at jeg nesten ikke ser bokstavene. Herregud så mye syk jeg har vært de siste fire årene! Jeg visste ikke at man var så syk, så mange ganger jeg! På tide å finne ut hva de forskjellige vanlige sykdommene er kanskje? Nå er det vondt i hode og vondt i kroppen. Sikkert influensa?

Ha en knalldag!

 

 

 

7 kommentarer

7 thoughts on “Søknad om fritak

  1. Takk Julie <3
    Ja rart det der med sykdom når jeg er i tilfrisking. Kjente på masse skam og ikke mins angst første gang jeg var syk uten å drikke. Det å måtte ta en sykedag eller to er ikke greit for meg når jeg ikke drikker. Alle følelser kommer tilbake som en boomerang fra gammelt mønster. Men litt etter litt har dette blitt bedre. Jeg jobber med å akseptere att jeg alkoholikeren også kan bli helt vanlig syk.
    Herregud jeg har jo masse kunnskap om sykdommer, jobbet med sykdommer, kan min anatomi fysiologi og sykdomslære. Har aldi tenkt at dette gjelder meg, før nå.Dette går bra Julie. God bedrings klem til deg <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.