Godt nytt år!

Categories Blogg

Tusen takk for både støtte og følge, dere dytter meg fremover og viser meg at dette har noe for seg. Ha et herlig nytt år!

… og du, ikke ta med deg den dyreste vesken på fest, den blir borte

Ikke bruk de høyeste helene, du kan vrikke ankelen

ikke tro at han du møter i kveld er den nye kjærligheten, du er bare full og ensom

Ikke skam deg hvis du våkner i morgen ved siden av ham allikevel, vi har gjort det alle sammen – det er vondt men det går over

Pass deg for trafikken og skål – du kommer til å drikke uansett, vi kan heller snakke om det over nyttår <3 Det gjelder deg også kjære HAN

 

———————————————————————————————————–

 

Ikke prøv å stopp ham, stopp deg selv i å håpe, gå et annet sted

ikke hør på dritten han kommer med, det er ikke sant – du er mye bedre enn det

Ikke føl at du må passe på ham i kveld, det tar hele livet ditt og han kommer ikke til å høre på deg uansett

Ikke bry deg om den slemme flørten, det er fyll

Det gjelder deg også HUN

Jeg vet at det ikke går an, men tenk om det hadde gjort det? Huff… der kan du se, jeg håper selv og motsier mitt eget budskap. Så umulig er dette.

Ta vare på sjelen din og ha ett godt nytt år, for det er mye fint der ute også <3

 

Nyttårshilsen-design med norsk tekst «Godt nytt år!» på mørk bokeh bakgrunn.

12 kommentarer

12 thoughts on “Godt nytt år!

  1. Takk for alle kloke ord i 2017, og jeg er så glad for at du selv ser at du har en spesiell jobb å gjøre i å opplyse og røske litt i folket. Du gjør det med en råhet og kjærlighet som umulig kan oversees. Jeg kommer til å følge deg langs veien og heie på deg hele tiden. ALT MULIG GODT TIL DEG OG DINE I DET NYE ÅRET*! Og takk for det gamle!

  2. Jeg har kun drukket julebrus, tenk. Men selv det er jo stort siden jeg normalt ikke drikker brus. Søtt kliss. : D
    Alkohol vil jeg ikke ha.
    Godt nytt år til deg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.